Kwaliteit

Keurmerk

PZN is ISO 9001:2000 en TX-Keur gecertificeerd. PZN werkt samen met onderaannemers, die jaarlijks worden gecontroleerd op de volgende keurmerken: ISO, TX-Keur en/of Keurmerk Touringcarbedrijf.

Meetbaarheid

Binnen PZN maken wij kwaliteit meetbaar. Wachttijden op het callcenter, de performance van de onderaannemers, afhandelingsnelheid van klachten, de tevredenheid van onze medewerkers: wij meten alles en streven hiermee steeds hogere kwaliteit na.
Medewerkers hebben een leeragenda, en via e-learing houden we alle gewenste kennis, die opdrachtgevers eisen, actueel.
Door middel van managementrapportages wordt de opdrachtgever geïnformeerd over de voortgang van het contract. Deze rapportages worden desgevraagd op maat aangeleverd, zodat de opdrachtgever de meest scherpe analyses ontvangt.


Tevredenheidsonderzoek

PZN voert jaarlijks tevredenheidsonderzoeken uit onder haar opdrachtgevers, onderaannemers en medewerkers. In samenwerking met de opdrachtgever worden tevens onderzoeken onder reizigers gehouden. Aan de hand van de resultaten van deze onderzoeken stelt PZN verbeterplannen op om zo de kwaliteit van dienstverlening verder te verbeteren.